26 august 2010

Si credeam ca pot schimba lumea.

O sa incep prin a-mi cere scuze, fata de tine blogul meu drag. Te-am abandonat ceva timp si imi pare rau. Se pare ca in sfarsit gasisem cu ce sa-mi ocup timpul si probabil si acel ceva a disparut. Nici idei nu am mai avut si probabil sa-ti povestesc ce am mai facut devenise prea plictisitor.
Aveam odata visul de a schimba lumea, de a vedea numai zambete in jurul meu, de a avea o lume buna. Dar se pare ca... cu cat crezi mai mult ca poti schimba lumea, cu atat mai usor te va schimba ea pe tine. Si daca stau sa ma gandesc, lumea m-a schimbat. Lumea mea, lumea lor, lumea lucrurilor imposibile, lumea viselor, lumea celor care cred sau a celor ca nu cred, lumea celor nepasatori, lumea celor buni. Toate lumile din viziunea mea au ramas intacte, dar eu, fata in fata cu ele m-am schimbat de pe o zi pe alta.
Nu poti sa regreti asa ceva. Nu poti regreta ca ai cunoscut atatea lumi, atatea fete ale oamenilor. Nu poti regreta pentru ca poate si tu ai schimbat, in bine sau in rau dar ai facut-o.
Nu poti regreta pentru ca poate nu ai avea de ce. Iar eu, nu am mereu dreptate.
Nu, dar am mereu vise si viziuni.
Si credeam ca pot schimba lumea. Se pare ca pot face mai mult deatat. Pot spera in continuare...
Atat.

Niciun comentariu: