13 septembrie 2010

I don't need that kind of freedom...

Well... that was it guys, now get the hell out of here!

Pai...na asta a fost. Adio vacanta,nu ca aveai vreo importanta welcome back, dear high-school.
Clasa mea, da, neschimbata. Cu mici modificari pe ici pe colo, unu vine altu pleaca, toate bune si frumoase.
Pot spune ca am ce mi-am dorit. Mi-am dorit prima zi de clasa a 10-a sa fie exact asa cum si-a imaginat Mada ca o sa fie. Ca o sa fie ea cu un buchet de flori si o sa rasar eu de undeva sa sar sa o iau in brate. Si hei, am inceput sa zburd prin curtea liceului sa iau in brate oameni care nu-i mai vazusem dee... o zi, doua, luni de zile. Da, a fost cute.
Am vazut si 2 tipi buni CE?

Am si boboc, da, bobocul meu. Bobo-bobocul meu.^^

Si da, va parasesc iar.

Ma duc sa-mi caut vise, ma duc sa fug si sa ma ascund de tine si de timp. Ma duc sa caut alt rasarit si probabil alt orizont. Ma duc doar sa mai simt odata briza marii, ma duc sa mai zambesc odata la mare sa mai plang odata cu ea. Ma duc sa uit, ma duc sa-mi amintesc. Ma duc sa pun ceva nou in acel gol pe care l-a lasat vara.
Ma duc sa simt nisipul sub picioare, sa dau cu pietre in apa, sa le arunc sa le transform in vise. Ma duc sa-mi traiesc fanteziile, ma duc sa ma imbat cu soare ma duc sa... uit de voi.
Desi nu asta imi doresc. Imi doresc sa stau aici, sa va vad in fiecare zi zambindu-mi. Voi stiti ca... e tot ce ma poate face si pe mine sa zambesc.

Atat.

Niciun comentariu: