02 septembrie 2010

Wake me up when september ends....^^

Ok..leapsa de la Madaaa^^ ;x
Poza la peretele preferat + explicatii.:D
Here we go...

Chestia nr.1 - e o chestie din ikea cu poze dubioase, doua postere mici de la greenpeace furate de pe holul liceului si o poza cu colegul Eddie^^

Chestia nr.2 - e un tablou care a trecut prin multe si inca nu-i gasesc locul pe perete asa ca e doar sprijinit si el acolo..

Chestia nr.3 - e un portret facut de Miruna de la mine din clasa

Chestia nr.4 - poze dubioase care trebuiau sa stea in chestia nr. 1 dar sunt prea mari....

Tablou nr.1 -e desenata intersectia de la foisorul de foc in 1937...

Tablou nr.2 -e un tablou facut de nae saftoiu si mi l-a trimis de ziua mea cu o dedicatie draguta pe spate;x

Iubirea nr. 1 -squierul meu iubit:x

Iubirea nr. 2- acustica mea iubita And^^

Si restul se vede...:)) Merge mai departe la...Vlad[^^], Radu si ciiine mai vrea.

Atat.Eu ma bucur de aerul rece;x

Un comentariu:

Mada spunea...

bai pimpy, vezi ca nu pot sa dau click pe poza, s-o maresc, sa ma chiorasc si eu pe acolo:D