12 octombrie 2010

Fool!

Nu pot sa ma gandesc decat la calendarul idiot din dreapta mea, agatat de dulap pe care scrie mare Octombrie. Ma uit la zilele alea tampite marcate cu "x" (adica zilele care au trecut, bă!). Si sti ce-mi inspira?... Nimic.
Nimic...

Si de cate ori am auzit cuvantul asta in ultimele zile trebuia sa ma satur de mult de el. E chiar atat de interesant sa stresezi alti oameni? Las-o balta, subiectul asta nu are nici-o logica.
Si daca mi-ar si zice cineva despre ce sa scriu... [Inafar de Mada care e foarte folositoare la modul >Pitty, scrie pe blog!!<>nu stiu, dar fa-o!--ceva de genul]
Si sa scriu ca sa ce ma? Eu ma descarc, recunosc, ma simt mai bine dupa. Dar am caiete pentru asta, zeci de caiete scrise. Si aici scriu ca sa ce. Ca sa aud ca-l mai doare pe unu ca am eu un blog idiot. Ok, e idiot, dar e al meu. [copyright Cosmin] Daca nu-ti place blogul meu, avem o singura optiune...dispari de pe el!

De cand am blogul, cred ca am scris despre orice. Despre toate tampeniile posibile si imposibile, despre prietenie, despre momentele mele de tristete acuta [omg.]...iubiri, si fel de fel de alte idiotenii, am scris chiar si despre o balta!
Nu mai am inspiratie. Nu mai pot sa scriu monologuri cretine in oglinda nu mai pot sa comentez despre absolut orice doar uitandu-ma pe geam. Mi-am iesit din mana, am lenevit prea mult.
Asa ca pun mana pe chitara si bag 2-3 versuri. Leg mai multe acorduri, ma plictisesc in cele din urma si dispar incet.
Si da, dispar pentru ca imi permit.Pentru ca pot, na. Pentru ca si altii au facut-o. Si ma duc departe. Ma duc undeva unde Justin Biber [sau cum se scrie] nu se considera un "Kurt Cobain al generatiei noastre". [Puteam sa fiu si zeu, tot nu ma comparam cu Cobain!]

Asa ca voi incepe de pe acum sa ma retrag. Voi reveni la miserupismul meu, ma voi intoarce la calendarul ala idiot din dreapta mea, agatat de dulap pe care scrie mare Octombrie si care zice ca maine e ziua lu Eddy[lma bitch:x].Calendarul ala cretin, care nu stie sa-mi zica decat ca timpul trece...
Nu exista an fara nor, fara ploi...

Atat.


Un comentariu:

Mada spunea...

te provoc sa scrii despre termosul meu.