04 februarie 2011

Riscuri.

E una din zilele alea nenorocite in care mori. Am murit de zeci de ori pana acum, dar de fiecare data a fost la fel.
E una din zilele in care probabil, nimic nu te incanta, totul te supara si nu ai asteptari de la nimic. E una din zilele alea in care simti ca esti liber si ca poti face orice pentru ca azi, e ultima zi.
Urasc zilele astea... nu neaparat pentru ca mor, ci pentru ca sansa la a "face orice" mi-e luata de noapte.
Si sunt diminetile in care revi la normal, cand totul e diferit, cand te incanta multe lucruri, cand nu te supara nimic, cand ai asteptari si vise marete... Dar e ziua in care esti captiv, libertatea ti-e limitata si nu poti face orice, pentru ca ziua de maine, va fi probabil de 3 ori mai grea.


Vorbeam de riscuri, am invatat sa risc. indiferent de cat de greu mi-ar fi, indiferent de posibilitati de urmari sau consecinte, indiferent daca riscand mor intr-un sant. Indiferent de orice, am invatat ca daca stiu ca sunt o persoana puternica sau daca am macar un singur om de incredere langa mine, care are incredere in mine merita sa risc, merita sa-mi asum raspunderea.. Merita orice. Sti pentru ce nu merita sa risti? Pentru dragoste, pentru ca nimic nu dureaza la infinit...
Dar am afcut-o. Am riscat si in domeniul acesta si am regretat si iar am riscat si iar am regretat....
Si nu o sa incetez sa o fac, o sa risc in continuare pur si simplu...

Pentru ca altfel, nu sunt decat ceva mai mult decat nimic...
Atat.

Niciun comentariu: