11 iulie 2010

Atentie!Se cumpara vicii!

Si in copilarie visam sa ajungem oameni mari si sa fim veterinari sau piloti de avion si sa avem animalute si tot ce vrem noi si...mai departe se sfarama vise.
Nu e visul copilariei sa ajungem unde suntem acum, nu al meu cel putin, inconjurata de oameni falsi si slabi si ingropata in ura si deziluzii.

Si stateam semi-adormita pe un scaun rosu incomod, simtind cum ma clatin dintr-o parte in alta. Si ma uitam in gol si il vedeam totodata pe tipul inalt, saten care avea sa ma bage in seama destul de repede. Il priveam fix, involuntar, oarecum holbandu-ma la el. Vedeam cu coada ochiului sticla murdara si punga plina cu bronz care imi dadea ameteli. Ii vedeam ochii umflati si privirea pierduta. Vedeam teama si disperarea din tot ceea ce gesticula si apoi il vad venind grabit spre mine. Ii tremura vocea, si atentia mi-a fost furata. In 2 secunde era in genunchi in fata mea implorand pentru ajutor, spunandu-mi ca va cadea din picioare daca mai incearca sa ramana treaz, ca ii e rau, ca ii e dor de casa, ca vrea sa-l ajut.
Am stat inlemnita in scaun, nu puteam sa ma misc sau sa vorbesc. Privirea mea era pierduta in gol si inima mea urcata in gat. 2 minute mai tarziu, cu mult chin in miscarile usoare, se rezeama de usa si cade din metrou ramanand pe peron. Raman inlemnita in scaun si metroul isi continua drumul.

Banuiesc ca nu mai are nici un rost sa vorbesc despre societate sau generatia mea, am mai vorbit despre asta. Dar suntem dependenti, va spun. Nu doar ei, consumatorii de chimicale, ci noi toti. Dependenti de bani si de tutun, dependenti de vicii si alchool, dependenti de oameni si de barfe. Dependenti de tot ce ne distruge.

In copilarie visam zambete si ne doream jucarii, visam o viata buna si o traiam din ce in ce mai putin. Adolescenta ne-a furat visele si le-a distrus, ne-a dat in schimb vicii si noi le-am acceptat si ni le-am insusit si dezvoltat, treptat ne-am adaptat si am urmat cai diverse si pusti...
Mi-e teama de voi. Mi-e teama de cum va vad, in viitor...

Se cumpara vicii la jumatate de pret, in grame. Se vand vicii in mililitri si pastile cu 40-60 lei, depinde de oameni. Stocul la seringi scade in farmacii, oameni cauta bani, nu conteaza restul...
Se joaca meciuri de baschet, se tine cu olanda in finala si se omoara oameni in colt de strada.

Noi o ducem totusi bine, cu zambetul pe buze si pedalele-n picioare. Visam sa crestem mai mari si sa avem alte vieti mai bune si mai lipsite de stres, sa plecam odata de pe strazi si sa ne gasim locul in societate.
Dar vom cumpara si atunci vicii si va fi mai scump...Asteptam.

Daca a venit, o sa mai vina.
[So, Die die die my darling...]

5 comentarii:

Mada spunea...

wtf?

Pitty spunea...

what?

Mada spunea...

hm, daca generatia asta se duce de rapa, tu ce faci? tu urmezi valul, te duci cu ea? te multumesti doar cu vorbe, nu incerci sa faci ceva in privinta asta?
generatia asta inseamna numai depravare, fum de tigara, jointuri, hai-sa-ne-facem-muci-si-sa-cadem-sub-masa, de-ce-sa-mergem-in-parc-si-sa-ne-plimbam,-cand-putem-bea-bere?

mhm.

Pitty spunea...

nu. tu te ridigi si spui : "atat".
Daca nu, accepti, te integrezi si incerci sa nu fi influentat. sfatul meu, nu face aceasi greseala ca si mine... nu te lasa dusa de val....(:

Mada spunea...

hello, pimpy, ce mai faci?:)