26 septembrie 2010

I'm an educated fool...

Vreau sa scriu. Si daca ar fi sa scriu despre ceva as scrie despre... Mmm. Daca ar fi sa vorbesc despre ceva acum acel ceva ar fi... ahh. Daca ar fi sa vorbesc despre ceva, as face-o, dar am nevoie de ajutor pentru ca ei bine....nu am habar despre ce naiba as putea sa vorbesc...
Asa ca voi abera. Dar nici macar de asta nu sunt in stare... Stiu doar un lucru. Maine suntem iar pe scena aia mica si inghesuita...voi fi iar dupa cortina tipand la voi pana imi vine randul, sperand sa nu incurce eddie replicile sau sa le uite sau sa...trebuiasca sa ne sinucidem la sfarsit din cine stie ce motiv.Pentru ca maine jucam iar Hamlet...ceea ce nu ma incanta.
Asa ca maine o iau de la capat. Maine la 7 o sa visez pe strada, o sa ma impiedic de pietricele cand ma uit dupa catei. Maine pe la 7 jumate o sa innebunesc deja ascultand reclama aia cu "Farmacia inimii catena" si probabil o sa ascult ca in fiecare dimineata Jesus of Suburbia...
Tot maine o sa dau huguri si nu-mi pasa ce ora am, daca intarzii sau daca nu ma lasa sa intru. Eu maine la 7:45 vreau un Mocacinno mic cu 3 de zahar!
Si stiu ca voi vrea un hug mai tarziu...de la Mada . Si si si... stiu ca vreau sa reincep sa traiesc cum o faceam inainte.
Vreau sa ies din rutina asta zilnica si sa imi reiau viata aia... de dinainte. Vreau sa reapelez la vise si la realitati furate...la lumea mea si la universul nostru. Vreau sa am tot ce imi lipseste acum, vreau sa vad persoanele pe care imi doresc sa le vad. Mai mult...vreau sa ma vad cu Eddy..
Vreau...sa creem iar vise cum obisnuiam sa le creem uneori.Vreau sa rad iar de capace de bere vreau ca aparatul unei ghinde sa fie mai mult. Vreau sa jucam iar jocul ala dubios cu continuatul povestii..mi-e dor de porcusorii aia. Vreau sa...retraim bobocimea.
Si am aberat destul.
Atat.
इउबेस्क तोत के नु एसटी तू इन सतारे सा इन्तेलेगी! [cat de tare e chestia asta.]

Niciun comentariu: