21 ianuarie 2011

Mi-am dorit o moarte rapida si in schimb te-am intalnit pe tine...

Ziceam ca ma voi intoarce sa vorbesc despre ipocrizie.
Si nu o sa o lungesc mult pentru ca ma doare in basca de ipocrizia lumii. Ipocrizia esti Tu! Deci, daca vrei sa intelegi ce inseamna cuvantul "ipocrit" intelege-te pe tine. De ce? Pentru ca esti fals, pentru ca te ascunzi, pentru ca viata ta e o minciuna. Nu exista oameni care sa nu minta, pur si simplu nu exista.
> doamne,doamne arata ca o vaca turbata <-Ce bine iti sta bluza asta!
Da, si asta e tot o mica minciunica acolo

. -Doar nu era sa o fac sa se simta prost si sa-i zic ca arata aiurea, nu?
Ei bine ba da, asta trebuie sa faci. Pentru ca traim intr-o lume falsa, intr-o lume care face totul pentru bani, pentru ... vicii. Traim intr-o lume lispita de respect si nu, nu e vina nu stiu cui de sus de la conducere, e vina fiecarui ignorant din lume, din fiecare societate.

Ziceam ca nu o lungesc cu ipocrizia, deci pun punct aici.
Si despre altceva ce pot spune? Titlul, am realizat ca eu rareori comentez titlul si nu e pentru ca e ceva top secret care trebuie stiut numai de mine, este pur si simplu cam prima chestie care imi vine in cap si care o nimeresc pe tastatura.

Si sincer cred ca are dreptate cine a zis chestia aia...daca a zis-o cineva. Metaforic vorbind.
Prin viata nu treci la fel cum mergi pe strada ( sau poate ca o faci daca te impiedici mereu de frunze, punigi si nisip-stai, asta eram eu...), nu , in viata treci peste obstacole si in momentul in care totul pare sa se fi terminat in induri ultima picatura, eh picatura aia nu cade, sau peste ea, vine un val care te ineaca si tot asa...
Si eu mi-am dorit o asa numita "moarte rapida" si mereu ceva, cineva a facut-o lenta si dureroasa si cred ca nu sunt singura.

Atat.

Niciun comentariu: