18 aprilie 2011

Nu vorbim de timp.

"Inainte credeam ca oamenii nu se schimba niciodata, ca nu fac decat sa semene din ce in ce mai mult cu ei insisi. Acum cred ca oamenii nu fac altceva decat sa se schimbe. [..] Timpul sterge ce-i mai bun, dar si ce-i mai rau din noi." ( Douglas Coupland- Toate familiile sunt psihotice) Au trecut fix 2 saptamani si 3 zile de cand m-am pus in fata laptop-ului cu intentia de a scrie ceva- rezultatul insa fiind nimic mai mult decat ceea ce era si inainte de a ma pune in fata ecranului. A venit si primavara de cand n-am mai scris, am mai imbatranit si eu un an si s-au mai schimbat cateva chestii.(A aparut un nou auto-colant pe peretele meu care zice ca "Tutunul dauneaza grav sanatatii" !!!) Am reintalnit persoane, prieteni vechi, rude de care nu mai auzisem. Am reluat legaturi si am intrerupt altele. Momentan, o sa ma bucur de putin timp liber, o sa ma bucur de soare si o sa ma intorc aici, cand o sa am un motiv bun. Intre timp, recomand cartea din care am citat mai sus. Atat.

Niciun comentariu: