15 iunie 2011

And maybe there is no freedom.

Cum sa crezi asta? Sunt oameni care o fac, sunt oameni care nu cred in libertate, in puterea ei, sau in fericirea pe care ar putea sa ti-o ofere.
Si defapt, ce e libertatea pentru noi? Este o zi libera? Este o zi in care scapam de griji? Este doar un sentiment temporar sau poate este un obiect care sa descrie libertatea cuiva? Este ea oare o ramura a gandirii si a psihicului sau este ea oare un abis neinteles? Este o persoana, sau este o amintire? Este castiarea unei lupte, sau lupta in sine? Este ceva anume, sau nu este nimic? Este poate totul?

Un anume "el" zicea ca "A fi om, inseamna sa poti cadea la infinit". Am pastrat asta ca motto, am gandit sintagma asta zile si luni si ani, am cautat intelesuri in mii si mii de moduri si in mii si mii de locuri si persoane, carti si oameni mari.
Am incercat sa o dau pe toate partile, sa o intorc sa ii caut alternative.


Libertatea mea este felul in care iti fugaresti viata sau esti fugarit de ea intr-un spatiu infinit. Acest infinit are o limita pe care pasim fugarind viata, aceasta limita fiind cerul de sub noi, cerul albastru pe care il indragim.

Atat.


[P.S : Mersi Cata pentru poza:*]

Niciun comentariu: